Hey!Aici veți găsi multe trucuri şi sfaturi pentru medoll-ul tău cum ar fi concursuri, cum să îți decorezi Suite-ul, toturiale pentru machiaj şi nailart, outfits, interview-uri, ....Abonați-vă la blog pentru mai multe avantaje! Nu uitați să dați LIKE / LOVE şi să lăsați părerea prin comentariile voastre! -Sclipiciii (click pe nick sa-mi vizitezi profilul ).

Interview cu...Mileycoolgirl25

Aşa cum v-am promis, am revenit cu un interview la fel de superb şi interesant ca invitatul noastru de azi: Mileycoolgirl25 ! (Click pe username pentru a-i vizita profilul). Deci...să începem! :D

Sclipiciii: Bună, scump deținator al Mileycoolgirl25! :D Cum ai descoperit Stardoll şi ce te-a facut să i te alaturi acestei mari comunitați virtuale?
Mileycoolgirl25: Hey! Pentru început vreau să îți mulțumesc pentru acest interview! Verişoara mea mi-a spus despre Stardoll prin 2009 aşa că m-am alaturat acestei comunitați si nu mai pot sta departe de ea.
S: Ni te poti descrie in câteva cuvinte?
M: Sunt doar un baiat prietenos de 16 ani.
S: Ce sau cine reprezintă pentru tine cea mai mare inspirație in viată? Dar pe Stardoll?
M: Nu cred că pot afirma că am un model in viața...probabil părinții mei. Pe Stardoll inspirația mea sunt chiar eu ! Fiecare idee ce îmi apare in minte ia nastere acolo.
S: Stilul MeDoll-ului tău e uimitor! Este la fel şi in viata reala?
M: Muțumesc foarte mult! Din moment ce sunt baiat nu pot spune că mă îmbrac la fel ca pe Stardoll. Deobicei stilul meu este casual.
S: Care este principalul tău scop în viata? Dar pe Stardoll?
M: Cel mai mare vis al meu ar fi să devin un designer de moda, probabil couture. Cât despre Stardoll, acolo îmi exersez creativitatea, nu am un scop anume.
S: Vorbind despre moda, care este brand-ul tău preferat de pe Stardoll?
M: Magazinele mele preferate sunt Young Hollywood si Limited Edition (LE) deoarece sunt magazine inspirate de brand-uri celebre.
S: Ce lucruri nu îți plac la Stardoll? Ce ai schimba?
M: Nu prea îmi place noul catalog din Starplaza si Suiteshop. Probabil aş oferi o sansa egala tuturor la competițiile internationale ( Catwalk, CoverGirl etc.).
S: Fără ce nu ai putea trai?
M: Am nevoie doar de 3 lucruri: AER, IUBIRE si MUZICA!
S: Ce stil te fereşti să-l porti?
M: Nu aş imbraca niciodata majoritatea hainelor free!
S: Mulțumesc pentru timpul acordat! :D

După cum vedeți, din ce in ce mai mulți baieți au început să se integreze in aceasta comunitate! Majoritatea au un gust foarte fin si bun. Draga Mileycoolgirl25, îti dorim să ajungi un mare designer! ♥
-Pupicii, Sclipiciii

0 Comments:

Post a Comment