Hey!Aici veți găsi multe trucuri şi sfaturi pentru medoll-ul tău cum ar fi concursuri, cum să îți decorezi Suite-ul, toturiale pentru machiaj şi nailart, outfits, interview-uri, ....Abonați-vă la blog pentru mai multe avantaje! Nu uitați să dați LIKE / LOVE şi să lăsați părerea prin comentariile voastre! -Sclipiciii (click pe nick sa-mi vizitezi profilul ).

Concurs Miss Crăciunița

Hello, dollies! Aşa cum v-am promis, v-am pregătit un concurs. Tot ce trebuie să faceți este un scenariu ( scenery / decor ) cu tema Crăciunului şi să răspundeți la întrebarea: de ce crezi ca meriți să câştigi acest concurs? Scenariul trebuie să poarte numele de Concurs stardollrom .
După ce faceți scenariul, mă anuntați în guestbookul meu! Voi selecta absolut toate scenariile şi le voi posta în alt articol. Pentru a câştiga trebuie să vă convingeți prietenii să vă voteze în articolul cu scenariile. Ca să nu trişați, prietenul vostru trebuie să îşi lase usename-ul de stardoll în comentariu. De exemplu:
Sclipiciii ( nickname-ul ) votează pe X . ( Nu trebuie să ai niciun fel de cont pentru a comenta, click pe comentarii ( comments ), selectează anonymous şi scrie mesajul, )
- Concursul este valabil doar dacă se strâng mai mult de 10 participanți. ( daca vreți anuntați-vă prietenii să participe şi ei )
- Premiile:
Locul I primeşte cadouri de 50 stardollars ( premiile pot fi alese de câştigator )
Locul II primşste cadouri de 35 stardollars ( premiile pot fi alese de câştigator )
Locul III primeşte cadouri de 25 stardollars ( premiile pot fi alese de câştigator )

Mult succes! Aştept înscrierile în GuestBook-ul meu! Și nu uitați: cu cât aduceți mai mulți prieteni să vă voteze, cu atât cresc şansele voastre de câştig!
IMPORTANT :
Puteți crea scenariile pâna pe 21 decembrie! Voi posta creațiile voastre pe 22 decembrie. De atunci prietenii voştrii au timp până pe 24 decembrie să vă voteze. Pe 25 decembrie voi anunța câştigătorii.
-Pupicii, Sclipiciii

2 comments:

  1. eu ma inscriu...(CoolDafny) eu vreu sa castig pentru ca am lucrat mult la scenariu si am pus mult suflet in ceea ce am facut...5/5 PE STARDOLL!!!ARATI EXTRAORDINAR!!!

    ReplyDelete
  2. Mult succes tuturor participanților !

    ReplyDelete