Hey!Aici veți găsi multe trucuri şi sfaturi pentru medoll-ul tău cum ar fi concursuri, cum să îți decorezi Suite-ul, toturiale pentru machiaj şi nailart, outfits, interview-uri, ....Abonați-vă la blog pentru mai multe avantaje! Nu uitați să dați LIKE / LOVE şi să lăsați părerea prin comentariile voastre! -Sclipiciii (click pe nick sa-mi vizitezi profilul ).

Interview cu...cutedulcyk

Astăzi avem ca invitată pe cutedulcyk .

 Ne va povesti despre ea; pasiunile si hobby-urile ei.
Sclipciii: Bună! Cine se află în spatele acestul medoll și care sunt pasiunile tale?
Cutedulcyk: Bună!Numele meu este Marii.Am 12 ani și sunt în clasa a VI-a. Cântatul este pasiunea mea de când eram copil, cu toate că vocea mea nu este chiar așa plăcută la auz. Desenatul este, de asemenea, o altă pasiune de-a mea. Îmi place să desenez în special portrete.
S: Cum ai descoperit Stardoll și ce te-a determinat să rămâi aici?
C: Stardoll-ul l-am descoperit printr-un alt site cu jocuri dress-up. Sigla ''Stardoll'' era într-un anunț creat de Google. Ca să fiu sinceră, pisica mea m-a ajutat să descopăr Stardoll. Acum aproape 3 ani, mavigam pe acel site de jocuri dress-up, când, deodată, pisicuța mea a sărit pe birou lovindu-ma peste mână. În acel moment eu dădusem click pe un site care urma să îmi schimbe radical viața. Atunci, entuziasmată că descoperisem o lume nouă, am creat un cont, apoi un alt cont și apoi acesta: cutedulcyk. Chiar nu știu ce m-a determinat să rămân pe acest site dat știu că niciodată nu mă voi sătura de el deoarece aici îmi pot crea o lume desprinsă de realitate...o lume numai a mea :)
S: Ce stil te caracterizează pe Stardoll? Dar in viața reală?
C: Nu am un stil care să mă caracterizeze în totalitate. Pe Stardoll adopt diverse stiluri, în funcție de sezon și de dispoziția mea:) În viața de zi cu zi adopt un stil casual, nu foarte sofisticat, dar totuși la modă.
S: Care este brand-ul tău preferat de pe Stardoll?
C: Brand-ul meu preferat de la Stardoll este Bonjour Bizou deoarece aici găsesc haine pentru toate stilurile.
S: Pe cine admiri pe Stardoll?
C: Pe Stardoll, medoll-ul pe care îl admir și de la care mă inspir se numește Deshouliere. Iubesc felul în care își decorează camerele. Are un talent nemaipomenit în domeniul artei :)
S: Ce îți place cel mai mult la Stardoll?
C: Nu pot să spun că îmi place doar ceva anume la Stardoll. Îmi place acest site în sine deoarece, cum am spus pe la începtutul intreview-ului, pot crea o lume doar a mea.
S: Ce ai schimba la Stardoll?
C: La acest site aș schimba foarte puține lucruri/ Mi-aș dori ca Stardoll să renască, dar în același timp, îmi doresc vechiul Stardoll al anilor 2009-2010. ''Your paperdoll heaven'' era ceva original, era unic. Nu voi uita niciodată aceste trei cuvinte ''magice''. Aș îmbunătăți sistemul cu cât mai puține erori :) Un alt lucrcu pe care chiar aș dori să-l văd realizat de către personalul Stardoll este cel de a încerca să schimbe fontul folosit de Stardoll. De exemple, ador fontul pe care l-ai uitilizat pe blogul tău ?) și cred că s-ar potrivi de minune cu cu un background de culoare tomnatică.
S: Care este visul tău pe Stardoll? Dar în viața reală?
C: Visul meu pe Stardoll este să ămi fac câat mai mulți prieteni și să realizez lucruri, ca de exemplu, să câștig MSW și alte concursuri. În viața reală, visul meu este sa ajung cât mai sus posibil, de asemenea cu multe realizari.
Mulțumim pentru timpul acordat. îți dorim să ai o viața plină de realizări.Ce părere aveți despre ea?
 -Pupiciii, Sclipiciii

0 Comments:

Post a Comment